måndag 21 oktober 2013

Äntligen börjar...

... killen förstå att jo, jag jobbar ganska mycket. Kanske inte alltid i timmar... men ja... man är liksom aldrig helt ledig.

Den mysiga söndagsfrukosten började med av avbrytas två gånger av diverse problem från olika personer med bankningar och inloggningar på jobbet.

Den trevliga shoppingturen avbröts av en som inte hade fått sin sommarersättning och frågor kring städutrustning från en annan.

Den braiga söndasmiddagen avbröts av frågor kring efterregistrering av mammaledighet från en extring samt frågor kring koder från en inhoppare.

Jepps... så ser det ut när jag är ledig. Tur att han har tålamod. Tidigare intressenter har ju tröttnat och jag håller nu bara tummarna att han inte gör det. Men jag tyckte ändå att det var fint när han säger:

"Jisses... jag skulle aldrig palla med ett sådant jobb... jag skulle bli galen!"

Mmm... nej, då... i like it... men jo... vissa dagar vill man stänga av telefonen. Tyvärr bryr jag mig för mycket för att göra det. Sånt är livet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar