måndag 14 oktober 2013

Något som är...

... ytterst trevligt med att inte vara singel är att du har alltid någon att hitta på saker med. Sen är det helt klart ett plus när du träffar någon som har bra idéer på vad ni kan hitta på.

I lördags tog vi en Skånetur och körde runt lite och kollade in de fina höstfärgerna. Ahhh... jag är sååå nöjd att jag äntligen träffat någon som gör att jag inte behöver flytta "hemifrån" (till Helsingborg räknas inte).

Vårt mål var hur som Kopparhatten på Söderåsen. Så där strosade vi runt och knatade upp för backar som var täckta av färgade löv. Hur mysigt som helst.

Efteråt var jag så hungrig så vi tog en tur inom Röstånga Gästis och blev serverade en supergod veggilasange. Helt otippat att de skulle kunna göra så god mat där liksom. Så det var en glad överraskning.

Efter det gick jag över gatan till deras kondis och vi köpte med oss "kaga" till kaffet som vi sedan insöp hemma hos Fredrik.

Jepp... vi lever pensionärsliv and löv it!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar