onsdag 9 oktober 2013

What goes around...

... comes around... för att citera veckans idol Justin Timberlake. Idag hade jag möte med min chef för att snacka lite omstruktureringar på jobbet. Jag höll ju på att jobba ihjäl mig förra veckan men jag fick en super back-up av kollegor och framförallt min fina karl.

Detta har gjort att jag nu har massa energi och är allmänt lycklig. Chefen däremot hade nog haft ungefär samma helvetes veckor som jag och var påtagligt trött. Men vi hade ett bra möte som vanligt och efter hon hade åkt fick jag det här smset (jag syftar på det näst längst ner he, he).

Jag blev nästan rörd. Det gjorde hela min dag. Och jag hoppas att alla som gav mig energin också kan ta åt sig av mitt beröm. Sen tycker jag om att tänka på att alla är vi människor... hur hög chef man än är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar