söndag 6 oktober 2013

Igår vaknade jag...

... och frös. Karln hade tagit hela täcket och jag fick intensiv-spoona för att hålla värmen. Jag började givetvis gnälla lite på honom när han väl vaknade och sa att nu måste jag minsann ha ett eget täcke. Vintern är på väg (han kontrade med att jag kanske inte måste sova med fönstret öppet he, he... men, men det är ju en heeelt annan femma).

Sagt och gjort tog han mig till Ikea senare under dagen. Jag tänkte nog... som jag alltid tänker när jag åker dit... att jo, Ikea är trevligt... jag kan säkert hitta något fint.

Men gahhh... första minuten gick väl bra. Sen fick jag typ ångest och vi typ småsprang igenom hela varuhuset. Jag drog till mig mitt täcke och vi begav oss till den milslånga kön. Tjohooo.

Jag ville ju att det hela skulle vara en sån där fin pargrej som man ser på tv he, he... men det är nog bara att inse att jag inte är en Ikea-tjej. Men... nu har vi provat i alla fall.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar