tisdag 8 oktober 2013

Jag vet inte riktigt...

... hur många gånger jag har lyssnat på Justin Timberlakes låt Mirrors under de senaste månaderna. Den är ju så fin hi, hi. Eller så beror de hela kanske bara på att jag har gått och blivit kär.

Och idag... kanske liiite extra. Jag hade panik över att Justin skulle komma till Köpenhamn i maj och biljetterna skulle släppas idag när jag var på jobb. Men vad händer då?!? Jo, mannen ser till att köa in klockslaget då de släpps och lyckas kirra två biljetter.

Wohooo. Jag är lycklig likt en 14-is. Justin Timberlake är kanske inte min största idol men han ligger på min lista över "artister-jag-måste-se-innan-jag-dör".

Vi får se om nu karln själv hänger på eller om jag får ta med mig någon annan lycklig. Men det kan ju kvitta... jag kommer ju brudskrika och säkert gråta lite ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar