tisdag 15 oktober 2013

Igår fick jag hem...

... en undersökning eller utredning eller vad man nu vill kalla det. Det var för oss som har varit inlagda på psyk och fått behandling osv. Jag tycker att det är viktigt att all sådan info kommer fram så jag ställer mer än gärna upp i undersökningar.

Men... nu kändes det ju nästan lite konstigt. Som att jag fuskade på ett prov. Får man verkligen fylla i sådana formulär när man är kär liksom hi, hi?!?

Men ja... klart man får. Jag är så lycklig och sitter och blir nästan lite tårögd till Westlife till och med. Det kanske tar slut imorgon, vem vet... men då får jag ta det då. Nu ska jag njuta.

"Well, for me it's waking up beside you... To watch the sunrise on your face... To know that I can say I love you in any given time or place. It's little things that only I know... Those are the things that make you mine...lalalala"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar