söndag 3 juni 2012

Att åka till Roskilde...

... eller att inte åka. Det är frågan.

Ja, att åka hela veckan kommer inte på tal. Det är jag på tok för gammal för. Men över en dag skulle jag kunna tänka mig. Jag måste se om det finns någon snäll själ som kan tänkas jobba i mitt ställe.

Någon spellista har inte kommit ut än vad jag har sett men tanken är väl kanske mer att jag ska få träffa Marie någon gång i år också. Och jag har ju faktiskt inte något annat planerat under hela sommaren.

Lite dyrt är det dock... men för sören... skattepengarna kommer ju snart. Här bjuder jag på lite fina bilder som togs för fyra år sedan. Skräp, musik, öl, bakishäng, solsveda, trötthet... jag allt som hör en festival till.

Första dagen och det fanns luft i madrassen... i tio minuter iallafall.

Vaaaarmt.

Solsvedan Allan och en fancy drink.

Lyxig semester.

Kings of Leon tror jag.

Fynd utanför vårt tält en morgon. Bästa kommentaren på telefon till
Maries mamma senare under festivalen "Mamma! Jag har sett knark!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar