fredag 22 juni 2012

Exakt hur tragisk är man...

... när man blir hemskickad av vakterna på jobbet för att man inte får lov att vara där längre he, he. Men åååå... jag skulle ju bara städa upp liiiite till.

Ja, ja så är det att vara singel och bo alldeles för långt ifrån sina vänner och familj på midsommar. Jag ska inte klaga... jag har iallafall fått äta en 100m lång tårta idag. Inte illa. Två bitar fick det bli till och med he, he.

Tanken var att jag skulle möta upp en manlig intressent ute ikväll... men just nu vet jag inte om jag orkar. Vi får väl se. Annars får jag väl invänta den dagen då man skaffar egna kidz osv så man kan go all in med stänger och kransar.

Nu blir det öl och cigg.... för jo, det får man... när det är midsommar.

Lååång tårta.

Bit 1.

Bit 2.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar