lördag 9 juni 2012

Händelserik dag på stan

Idag är jag ledig men har jobbat ha, ha... lövly. Nej, men jag skulle introducera vår nya tjej i butiken så ja... men det gick bra. Är faktiskt himla roligt att "lära upp" andra för då märker man hur mycket man själv har lärt sig det senaste halvåret.

Men, men... sen blev det en visit på Scorett nere i stan och sen Spirit. Där var det minst sagt mycket folk då det var vip-dag. Men jag fick tag i det jag letade efter.

Sen gick jag in i en inredningsaffär där en av kunderna plötsligt fick en lampa i huvudet. Jisses... det är inte alltid lätt att jobba i butik ska jag säga. Några lampor har jag dock aldrig varit med om som har trillat ner på kunder... men en gång var det en liten kille som sprang in i en hylla som svimmade av. Då fick man visa hur man aggerar snabbt och proffsigt som anställd.

Slutligen... så hittade jag den här dockan som jag vääääldigt gärna skulle vilja ha. Tror dock inte att den är till salu... men om den är det så ska jag skriva upp den på min önskelista till tomten.

En gigantisk Alfons.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar