torsdag 21 juni 2012

En bok

En av mina gamla kollegor sa någon gång att han tyckte att jag borde skriva en bok om alla mina dejter. Och ja... jag börjar fundera på om det kanske hade varit en bra idé.

Igår träffade jag en trivslig man som var som tagen från... hum...50/60-talet... jag vet inte riktigt. Men han gick alltid klädd i second hand kostym och lägenheten var inredd som ett gammalt bibliotek med klubbfåtöljer och vi drack cava i "kristall"-glas.

En egen men fashinerande typ... som dock blev lite sur för att jag inte ville sova sked ha, ha... men alltså... jag var trött och orkade verkligen inte vara puttenuttig. Iofs var det ju lite sött att det var det enda han krävde. Men ja...

En trevlig kväll var det... men om det blir fler dejter... ja det lär vi märka. Jag knatade hem vid fyra på morgonen då jag insåg att sova gör man bäst på egen hand.

Kostymnisse.

Mina Bioms första äventyr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar