torsdag 21 juni 2012

Jobbavslutning

Ja, vi hade iallafall tur med vädret. Dock kunde mitt mode kanske varit bättre... men så går det när man är ute och svirar om kvällen.

Hur som så hade vi idag lite BC-avslutning med min chef och mina kollegor i Malmö. Lunchen intogs på Victors på Lilla Torg och vi fick till och med en trivslig lite sommarpresent.

Alla var peppade inför semestern... jag har ju dock bara en vecka så ja... men jag klagar inte. Jag fick om inte annat strosa på stan med min chefs-idol efter lunchen. Vi har alltid bra snack.

Sen blev jag lite extra glad då några andra butikschefer berättade att deras extrapersonal som hade varit och jobbat hos mig tyckte att jag var så rolig att jobba med. Sånt är alltid roligt att höra.

Nu får det bli en tupplur innan jag går vidare till jobbet idag. Jag är för gammal för att vara ute och ränna om nätterna.

Victors.


Sprit?!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar