lördag 23 juni 2012

Ibland vill man bara vara liten

Usch, vilken skitdag det här var då... jag gömmer mig under täcket och hoppas att jag vaknar pigg och glad imorgon. Det är inte alltid roligt att vara stor.

Visst... jag gillar klart hela grejen med att vara oberoende och kunna äta glass till kvällsmat om man vill det. Men...

... här om dagen när jag var på övernattningsparty hos min dejt så slog det mig att IBLAND är det faktiskt väldigt skönt att bli ompysslad av någon. Det mest patetiska här var ju kanske ändå att vi inte ens är kära ha, ha... men när han skulle gå till jobbet så stoppade han om mig med täcket, pussade på mig och klappade mitt huvud... inget snusk, inget kladdande.

Som tur var gick han sen för jag var typ två sekunder ifrån att börja gråta... och ja, då hade han förmodligen undrat varför. Men, men... ibland behöver man få vara liten. Så är det.

En liten Paula.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar