måndag 29 oktober 2012

Barnturné

Ja, nu börjar det allt bli dags att dra ut på en sådan. När man lever som att man är tjugo och jobbar jämt så är det tyvärr lätt att glömma bort att det finns andra som har familjeliv och barn (och som inte lever för jobbet och ruset på lördagskvällen).

Jag kom just på att jag inte har sett syrrans lill-Eric gå IRL ens. Elias som tandlös har jag också missat. Evelina skypar jag ju iofs med då och då... men det räcker ju inte. Sen har vi min kusins lilla Bianca och min kompis lilla Benjamin som jag vill leka med.

Hum... jag får kanske göra upp ett schema he, he. Är det någon mer som har fått barn som jag har glömt så får ni väl maila. Eller så får ni ha is i magen tills den dagen jag lämnar mitt singelliv och själv skaffar familj he, he.

Evelinas skolfoto.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar