tisdag 2 oktober 2012

Nu är jag så trött...

... att jag tror att jag stätter mig och lipar i fem minuter. Phu, vilken dag... först pajjade enda datorn på jobbet... sen la den andra av. Funkar inte datorer på jobb... ja, då funkar inte mkt.

Så jag fick sitta i telefon med femtioelva supportkillar/tjejer och försöka fixa det hela. Detta samtidig som man har kunder och en ny tjej som ska läras upp. Underbart! Tack och lov är den nya tjejen jätteduktig så all cred till henne.

Sen kom lite andra halvtråkiga nyheter och jag hann verkligen inte med att göra vad jag skulle. Fick avsluta dagen med att maila chefen och säga att tyvärr kommer jag inte hinna förbereda det jag skulle inför ett möte på torsdag. Inte så kul... men ja...

Nu räknar jag bara dagarna tills det att jag har TVÅ hela dagar ledigt i RAD. Det var ett tag sen, Då ska jag stänga av min telefon och inte titta på en enda sko eller jobbmail.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar