fredag 19 oktober 2012

Om bakfoten

Alltså... jag har tänkt på en grej. Det sägs att tjejer är all about ooo vad ska det bli av det här... när ska vi gifta oss... hur kommer våra barn att se ut... så fort de träffar en ny kille. Men jag vet inte...

De senaste kandidaterna jag har träffat på är väääldigt noga med att fråga vad det är man vill få ut av det hela... gärna innan man har träffats... eller efter typ två dejter. Men okej... jag vill ha barn och familj och hela grejen någon dag. Men det tänker jag väl inte avgöra efter två träffar?!?

Men tydligen ska man det. Eller jag vet inte. Jag blir inte klok på det hela. Visserligen vill de bara försäkra sig om att de inte ska bli indragna i någon konstlad romans. Men alltså sånt kan man väl inte bara bestämma?!? Klickar det så klickar det.

Ja, ja... det hela känns lite löjligt hur som tycker jag. Här om dagen när jag pratade med en ny intressent i telefon så frågade han nästan direkt vad jag var ute efter. Och mannen i fråga har jag bara träffat ute nån gång innan. Hum... måste jag verkligen bestämma det över telefon... och så direkt.

En annan synvinkel i hela problematiken är ju att vad tror karlarna egentligen... att jag ens skulle överväga att vilja skaffa barn med någon som uttryckligen säger att de inte vill vara tillsammans med mig eller att de bara är ute efter sex. Nej hörrni... det känns inte så lockande. Lite högre värde än så sätter jag allt på mig själv.

Men de kan väl få gå där och känna sig som kungar om de nu tvunget vill. Vad hände med att bara ta allt lite mer soft och låta det som händer hända. Ja... säg det... det sägs att tjejer gillar att ställa till dramatik... men killar... sluta upp med att dra igång drama då. Play it cool and simple.

Allt jag vill ha är ett gött häng och trevligt sällskap.

Oj, oj... många coola engelska ord blev det där. Men nu är jag nöjd och har sagt vad jag skulle... so long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar