söndag 14 oktober 2012

Jag vaknade vid sju...

... på soffan. Åt. Somnade om. Vaknade. Åt somnade om. Vaknade. Tvättade. Åt. Somnade. Och nu är jag vaken igen och äter kaka. Jag var nog lite trött.

Eller så kan det vara så att det kanske inte är jättebra att blanda magmedicin och alkohol. Man blir trött helt enkelt. Men, men... jag behövde nog sova ut.

Jag fasar för att jag har fått magkatarr igen men låtsas som att så inte är fallet. Jag tror att man kan lura kroppen helt enkelt he, he. Jag orkar inte riktigt med att ha ont. Det enda som är bra med det är att då kanske jag kan få på mig alla kläder som jag köpte senast jag var sjuk he, he.

Fast det vill jag inte riktigt heller. Det är sjukt jobbigt när kroppen inte kan behålla någon näring typ. Och jag har dessutom extremt shoppingsug just nu... men jag ska hålla mig och ha modekonsultation med min kollega Anna på jubb. Hon är ju ung och kan sånt där he, he. Bättre än mig iallafall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar