måndag 29 oktober 2012

Nu har jag tagit tag i det...

... och varit och provat glasögon. Det är konstigt att det alltid är så att det man vill ha kan man inte få och när man får det så vill man inte ha det. Jag har alltid älskat glasögon... men nu när jag går och muttrar på jobbet för att jag inte ser strekkoderna (väldigt bra att se så att man kan hitta skorna på lager) så vill jag verkligen inte ha några glasögon.

Jag trivs inte alls i mina andra och är nu helt inne på att köra Cheap Monday all in. De är ju ändå billiga och har snygga modeller. Sen är då bara frågan vilken modell jag ska ha. Jag tror att jag bode ha en lite kantigare variant då jag har så runda former i mitt avlånga huvud. Men mina favoriter är lite mer rundade.

Här ser ni vad som finns att välja på:

Helt okej.

Nja.

Favvisarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar