torsdag 15 maj 2014

Behöver jag...

... säga mer än att jag fulkomligt VANTRIVS i min "nya" kropp... ja efter att ni har läst texten nedan.

Jag vet att man fömodligen inte får lov att säga så men gahhh... jag är så extremt äcklad av mig själv. Saken blir inte heller bättre av att det inte finns några kläder att ta på sig som du tycker om.

Min klassiska outfit som jag har på mig 95% av alla dagar består nu av en nike sportbh (turdorna är ju gigantiska i en vanlig), ett par illasittande stretchjeans från HM som åker ner på baken så fort du rör dig, ett par illaluktande stödstrumpor (eftersom du inte riktigt har råd att köpa 14 par så du har rena var dag), för små trosor (the ass bara växer och växer) och sen så kör vi en tradig vit t-shirt till det. För att toppa kör jag ett par slitna sneakers som är de enda jag kan ha mina inlägg i som jag behöver för knän och rygg... så ja... vi får köra på dom.

Folk som säger att äh det är bara att köpa vanliga kläder fast i en större storlek... de har nog aldrig varit gravida. Usch och blä. 104 dagar kvar... 104...

Min personliga favorit är det sk blåaktiga nätverket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar