måndag 26 maj 2014

Tanken med...

... mammas besök var att vi skulle leta upp lite kläder till mig. Om inte annat så behövde Fredrik en paus ifrån mina raseriutbrott i butikerna så ja... mamma fick ta över stafettpinnen.

Tyvärr gick det inte bättre den här gången heller. Gahhh... jag får krupp. Det tär nåt hemskt på humöret att gå runt och känna sig ful. Så jag bröt bara ihop en tre fyra gånger... inget konstigt med det he, he.

Men Lill-Kurt däremot... han drog hem vinstlotten. Det var kampanj på Polarn O Pyret... så om man köpte tre plagg så fick man 30% rabatt. Så mamma köpte lite och jag lite. Sen hade jag dessutom ett presentkort som jag fått av jubbebrudarna när jag fyllde åt... wiii.

Så ja... nu har han nog så mycket randiga kläder som han behöver.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar