torsdag 15 maj 2014

Efter att ha...

... sett sjuttioelva bilder från Satori på instagram från alla möjliga så tyckte jag nu att det var på tiden att vi också gick dit. Finns det ett nytt veggoställe i stan så måste man ju passa på.

Det är väl mer ett lunchställe och café kanske... men för en middag en vardagskväll efter jobbet så funkade det perfekt.

Jag åt linssoppa och Fredrik tog en pizza. Båda var mycket nöjda även då jag sneglade på deras afternoon tea buffé som de tydligen har var onsdag mellan 16-19. Men, men... jag kan ju tyvärr inte leva på kakor.

Jag är så evigt glad att jag har träffat någon som tycker om mat lika mycket som jag själv gör... och som äter ALLT! Vi satt och försökte att peppa oss själva med att vi minsann måste se till att Lill-Kurt också lär sig att äta lite annorlunda mat. Vi kommer ju få krupp om man måste äta köttbullar på Ikea var dag. Men, men... det är lätt att säga det nu.

Mitt nästa projekt kommer dessutom bli en bok med enbart bilder där Fredrik äter på olika ställen he, he.... neeee... men just nu känns det som att jag har typ 1000 sådana bilder i min telefon. Ja, ja... han får väl fota mig nästa gång.

Godaste pizzan i Sverige enligt Fredrik.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar