torsdag 22 maj 2014

Jag har...

... tidigare fnyst bort alla kommentarer då folk har påpekat att jag kommer att vara gravid under sommaren och hur jobbigt det kommer att vara. Äh... har jag tänkt.

Idag tänkte jag om. Den här värmen kommer att ta dö på mig. Jag har varit helt väck och illamående. Dessvärre var jag ju ändå tvungen att gå ner på stan en snabbis för att skaffa mig i alla fall ett par lite svalare byxor.

Och det var även allt som fanns... ETT par svala brallor på H&M... eller ja, en modell. Så ja... det fanns bara två par kvar i hela stan. Men... eftersom jag nu fick hoppa i ett par i storlek 46... jo, ni läste rätt... 46... så fanns där ett par kvar på Gustav till mig. Phu...

Kommande bild får illustrera hur jag ser ut just nu... och typ varje morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar