torsdag 15 maj 2014

Idag efter...

... att jag hade tokstädat lägenheten inför visning så fick jag ju så snällt bege mig ner på byn för att fördriva tiden. Man kan ju inte vara hemma när man har visning.

Så jag tog mig en "bagad pära" på Grafitti och slog en lov in på Harmoni Barn. Där hittade jag två små brallor till Kurtan. Heter märketn "Bäbis" så kan man ju bara inte låta bli att slå till.

Det var halva priset så det fick bli två par... och de är ändå i olika storlekar så han kan växa. Eller så är han redan lång... risken finns ju när han har en farsa som är uppåt 190.

Jag känner att jag redan börjar lägga mitt egna outfit tänk på Kurt... köp lite dyrare och roligare brallor... sen kan man köpa vita t-shirtar... eller i hans fall bodysar på H&M. Sådan mor sådan son...


 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar