torsdag 28 april 2011

Finn ett fel

Jag är en sån där som tror att hur man inreder det i sitt hem avspeglar lite hur man är som person. Om jag nu ska hålla mig till min egen tes så lider jag just nu av en personlighetsklyvning.

Jag har en  ny burk i köket. Och inte vilken burk som helst.
EN PROTEINPULVERBURK!!!! Efter att ha kollat på allt för många avsnitt av "Du är vad du äter" och tröttnat på min svampiga veggomage så tänkte jag att nu jäklar. Lite extra protein kan alltid vara bra.

Men ve och fasa. Inte bara var det äckligt, det ser ut som att det bor en muskelbyggare hemma hos mig. Visserligen har jag börjat träna igen... men det är ju högst två ggr i veckan... om man har tur. Och några rutor på magen är jag inte ute efter.

Så nu blir det till att leka "gömma burken" istället för nyckeln här hemma. Wish me luck.

Finn ett fel.

Yeah!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar