lördag 16 april 2011

I löv Björn

Jag har två stora idoler. Den ena är givetvis Jocke Berg men den andra är kanske lite mer otippat Björn Ranelid. Båda är enligt mig stora ordkonstnärer och har egon som ja... ja, jag vet inte hur man ska mäta dom.

Så idag när jag var och skulle fönstershoppa en liten snabbis på Entré vad händer då?!?! Jo plötsligt går jag förbi Björn!!!! Kroppen började skaka och inte ens rean på Monki kunde få min uppmärksamhet.

Efter en lång stunds velande och lite letande så tog jag mig mod och gick fram till honom. Han var där för att samla in pengar till Unicef. Hur som så stammade jag fram om jag kanske kunde få ta en bild tillsammans med honom för jag är ett stoooort fan osv. Han tackade gladeligen ja på sin underbara skånska.

Så nu har jag kommit upp mig i författarvärlden... Andreas i all ära... men Björn var och är en fantastiskt trevlig karl. Dessutom köpte jag ett Unicef-pin av honom för att stödja utnyttjade barn i världen.

Allt som allt, en mycket bra dag.

Nervös?!? Jag?!?! Nääää!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar