onsdag 27 april 2011

Vårfint

Nu har jag och mamma aka "Biggan" gjort stan. Och hör och häpna idag har jag faktisk handlat saker som jag behöver!!!

När man är på stan med min mamma så finns där en stooor fördel.... hon gillar att använda sitt Lindex-kort och har massa rabatter. Detta innebär att man kan passa på att snylta och handla på sig sånt där tråkigt som man inte själv gillar att lägga pengar på, ex bh:ar och strumpbyxor.

I gengäll introducerade jag henne för Monki och hon blev glatt överraskad av att det fortfarande fanns jeans som är höga i midjan... fortfarande och fortfarande... det kan ju diskuteras, men nöjd blev hon över sina 300krs jeans med hög midja. Så nöjd att hon promt tyckte att jag också skulle passa på att köpa ett par, de var ju sååå billiga. Och jag är ju inte den som är den he, he...

Sen tyckte jag att jag kunde unna mig ett nytt snyggt linne att ha till jeansen. Så det fick bli ett klassiskt Cheap Monday linne. Det skyller jag på Andreas... han har precis lärt mig att man ska köpa hela outfits och inte bara enstaka ströplagg. Klok karl det där.

Cheap Monday linne & ljusa Monki Jeans.

Lite nya tights och bh:ar fick det bli från Lindex.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar