torsdag 7 april 2011

Intressepil i ögat

Idag är jag på gott humör och tänkte att då är det bra att passa på att gå på shoppingtur. Enligt mitt nya veckoschema så är torsdagar till för shopping och fredagar är storstädardag.

Eftersom jag fått dille på olika Malmögrejer så gick jag till Lollopard och tänkte köpa nåt flashig tyg eller liknande. Men ve och fasa. De hade slutat att tillverka tyger. Snyft sa jag och stod och såg allmänt kinkig ut i butiken. Detta undgick inte personalen. Och tur var väl det.

Efter att jag lullat runt i butiken ett tag så kom ena tjejen i personalen och sa att kanske, kanske hade de nån gammal stuvbit som låg i källaren. Och mycket riktigt så hade dom det. Tjohooo!! Billigt blev det också eftersom det bara var typ tyg de dekorerat med innan. 

Nu är dock frågan vad jag ska göra med tyget. Kuddar?? Tavla?? Gardiner?? Kanske att gardiner blir lite 2 much... men ja... vi får se.

Ny vårjacka blev det också.

Weekday it is.

Många kranar blir det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar