måndag 18 april 2011

Ikeas sämsta kund

Ja, då har man varit på misslyckad inrednings tripp igen. Ingen spis. Inga gardiner. Ingen matta.

Iofs får jag skylla mig själv kanske... jag vet egentligen inte varför jag åker till Ikea gång på gång... jag hittar ju aldrig någonting där. Jag går mest runt i varuhuset och blir irriterad. Men, men hoppet är det sista som lämnar männsikan har jag hört. Och idag lyckade jag ändå hitta en liten grej.

Jag älskar Maria Holmer Dahlgrens brickor på Designtorget. De har lite retorkänsla men är ändå moderna. Tyvärr har jag inte hittat någon bricka med Malmö på så det är lite bittert. Men hör och häpna... idag på Ikea hittade jag små fina kort som hon har gjort.

Så ja, jag fick stå och köa i tio miniuter för att köpa en bunte kort för 25spänn. Men det var det värt. Själv ska jag rama in Skåne-kortet givetvis. Sen får jag höra med Waleserskan om hon kanske vill ha Smålands-kortet.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar