måndag 4 april 2011

Reality check

Jag har en "dålig" vana. Kanske till och med något som man inte borde skriva om här då jag faktiskt inte är singel. Men jag tycker det kan kvitta. Jag har redan den bästa mannen.

När jag har tråkigt brukar jag gå in på Happy Pancake. En dejtigsida som är gratis. Och nej, jag går inte in för att kolla utbudet av män. Jag går in och kollar för att få mig ett gott skratt.

Mailen man får där är ibland oslagbara. Ok, nu är jag kanske lite taskig men ja.... idag såg det ut ungefär så här:

"Hej, en feminin kille med intressen som smink, kläder, parfymer... skicka mig gärna ett mail :) "

Jag vet inte, kanske bara jag som tyckte att det var lite roligt men, men. Tilläggas bör att jag gör ungefär det samma när det gäller annonser för lägenheter. Den inredningen man ibland får se är... låt oss säga... underhållande.

Så nu sitter jag här och känner mig övernöjd med mitt liv. Jag har en man som inte sminkar sig och en lägenhet utan rottingmöbler.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar