söndag 15 april 2012

Dagens äventyr: Lödde

Ja, och vad gjorde jag nu där då tänker ni... faktum är att jag frågar mig själv detsamma.

Det hela började väl iofs med att jag köpte mina Timberland skor en halv storlekt för små. En skoförsäljare borde ju veta bättre kan man tycka... men nja... problemet var ju det att butikerna här i Malmö inte hade den i halvstorlekar (påstod dom... men DET vet jag... att Timberland har i alla sina skor... ja, ja).

De sa att kanske de hade fått in andra storlekar i andra butiker. Okej, tänkte jag... eftersom jag inte hade något att göra idag så tog jag bussen till Center Syd... 90-talets shoppingmecka. Lite sugen var jag också på att kolla in alla outlets som ligger runt om.

Men när jag kom dit och skulle kolla på skorna så ja vad säger dom då?!? Jo... att nej de har inte den storleken men i MALMÖ finns den!!!! Bittert.

Outletshoppingen gick inte bra den heller... det är alltid samma sak... jag borde älska det men nej, jag köper typ aldrig nåt. Fel märken helt enkelt tror jag.

Ja, ja nu är skorna bytta till rätt storlek iallafall... och ni har fått läsa en liten "rolig" historia här på bloggen. Slutet gott, allting gott.

Nu ska jag bara skaffa mig ett par vita strumpor att ha i...
jo... på riktigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar