måndag 23 april 2012

Ibland när jag...

... sitter och funderar kring kärleken och livet så återkommer jag till denna något ytliga men ack så tänkvärda film, "He's just not that into you".

Som tjej har man ju en förmåga att tänka alldeles för mycket... men varför inte bara göra det lätt för sig. Träffar man en man som verkligen vill vara med dig... jag då märker man det. Då tar de sig tid, då har de inga problem att visa att de gillar dig och osv.

Detta inlägg ska jag ta fram och kolla på varje gång jag tvekar på om vad som är rätt och fel. Sluta tänka Paula ska jag säga... gå bara på det får dig att må bra... och får det inte dig att må bra... nej då är det inte värt att ha... sen må grabben ha hur många tuffa jobb och vip-pass till Debban som helst... är jag inte lycklig så är jag inte.

Jepps... det var dagens sanning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar