måndag 16 april 2012

Paulas dejtingvärld

Ja, då satt jag då här och funderade igen. Man börjar ju komma upp sig i åren... och då ändras en hel del grejer när det gäller dejting och flirtar.

Du är en anings mer kräsen än vad du var när du var tjugo om inte annat. Det räcker inte längre med att vara bara snygg typ he, he.

Åldersgränsen på hur gamla de får vara har jag redan höjt en aning... men sen kommer då frågan... att dejta eller icke dejta någon som har barn?!?

Innan var detta helt uteslutet för mig... men nu börjar jag fundera och tycka att det spelar ju faktiskt inte någon som helst roll. Det kankse till och med skulle vara lite trevligt så slipper man själv känna stress och press. Jag hade ju varit en grym extramamma (referenser kan lämnas om så önskas :P).

Ja, ja... det var bara en fundering. Jag kanske ska ta mig samman och börja dejta/flirta innan jag ens börjar tänka på sånt :P.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar