onsdag 11 april 2012

Saker man inte vill tänka på

I påskas när alla barnen var hos mamma/mormor och fick påskägg... ja vad fick då jag?!? Jo, ett testamente he, he. Okej det lät kanske lite illa... men, men.

Jag valde att inte läsa det då men idag så tänkte jag att det kanske är lika bra att läsa. Men usch... det var inte roligt... eller ja det var inte något fel i testamentet i sig... men jag vill verkligen inte tänka på sånt.

Så nu sitter jag här nästan lite gråtmild och tänker att nej... mamma och pappa kommer att leva för alltid. Så det så!

Samtidigt fnissar jag lite och tänkte att jisses jag är verkligen min mors dotter... en som planerar för ekonomi långt framöver ha, ha (ja, jag pensionsspara och placerar :P). Så lite bra är det ju ändå... i dagens ogifta samhälle.

Man kanske borde skriva ett eget... eller så skriver jag det bara här :P. Om något skulle hända mig så testamenterar jag mina cash och lägenhet till Elias, Evelina och Eric. Flodis ska följa med mig, mina sjuanstolar går till Thomas (du kan även ta det du vill ha i Stig L väg... de måste bo hos någon som verkligen uppskattar dem) och Toby och Marie får mina skivor.

Mina kläder, skor och väskor kan ni sälja till förmån för världens barn eller liknande he, he. Så... nu känner jag mig lugn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar