måndag 16 april 2012

Det började med...

... ett rosa paket... som sen blev rött... som sen blev en ytterst cool Paula i solbrillor.

Jag är mycket nöjd och lite glad att jag inte valde wayfarers som alla redan har... iofs är de lite lika men nja... mina är finare :P. Handgjorda och allt ha, ha.

Sånt är myyycket viktigt fram tills dess att jag sätter mig på dem eller glömmer dem på nån uteservering. Ja, ja... då får jag tänka att ja jag hade iallafall en bra dag den där måndagen den 16/4.


Okej, jag erkänner... jag skulle kunna köpa vad som helst som hade legat
i det här fodralet.... röööött!!!


Yeah!

2 kommentarer:

  1. Ja, jag är nöjd... men funderar på om man ska sätta en ny trend och inte ta bort det dära klistermärket... har sett att kidzen i Rosengård behåller lapparna på sina kepsar. Jag vill ju passa in :P.

    SvaraRadera