tisdag 10 april 2012

På andra sidan

Idag har jag varit i Helsingborg i Hertzka villan på regionsmöte för Scorett. Trevligt, trevligt.

Vi hade en riktigt givande genomgång om hur och vad man ska tänka på när man ska rekrytera personal. För mig var det ju inte jättelänge sedan som min roll var något omvänd, då var det jag som satt där på intervju. Jag tror och hoppas dock att man lärde sig en hel del på det som jag kan dra nytta av nu när jag själv ska intervjua.

Vi fick god frukost, lunch och en massa godis (som jag givetvis åt liiiite för mycket av). Vi gick igenom periodrapporter och resultat. Vi redovisade våra resultat och framtida planer som vi väljer att jobba med utifrån Mystery shoppingen. Och så gick vi igenom avtal, handlingsplaner och timmar och annat nyttigt.

En bra dag helt enkelt, Väldigt mysigt ställe om inte annat... kan lätt rekomenderas för er som går i konferanstankar :P.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar