söndag 8 april 2012

Oindie

Jag är nog den största wannabee indiebruden som skådats här i Malmö. Idag när jag satt och mumsade i mig min treditionsenliga ledighetefrukost så satt jag och tjuvlyssnade på de andra två tjejgängen som satt bredvid.

Det ena gänget pratade om teater... hum... jag minns inte senast jag själv var på en sådan. Det andra gänget... eller ja, de var bara två... pratade om olika böcker som de hade läst.

Jag kände mig sjukt okulturell men fick ändå som en tvångstanke att jag måste skrika ut att jag tyckte minsann att "Snabba cash" som jag såg på tv i fredags var sjukt bra (och som jag är lite smått besatt av just nu... ungefär som när jag tillslut såg milleniumfilmerna).

Men jag var tyst. Kanske lika bra det...

Sen gick jag en långpromenad och inspirerad av filmen gick jag inom Emmaus och tänkte jag att jag kanske borde skaffa mig en knytblus när jag ska på möten osv... men nja... det funkade inte. Jag passar nog inte som brat heller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar