lördag 12 maj 2012

94%, 7 öl, 3 pågar...

... och en hedrande 6e plats i Sverige. Ja, så skulle man nog kunna sammanfatta gårdagen he, he...

Det började med att vi hade bestämt oss för att ha lite after work efter den här minst sagt kämpiga veckan. Men på morgonen fick jag ett riktigt trevligt mail från min chef där jag fick resultatet på senaste Myster Shoppern. Jag säger bara 94%!!!

Okej, jag ska inte skryta... för hur eller hur även om nu mätningen var gjord på mig så är det ju ett bra team som ligger bakom hela butiken. En 6e plats i Sverige blev det också. Inte illa.

Så det fick helt enkelt bli till att fira lite på Tempo här i byn. Och jisses jag är glad... jag kan dricka öl igen :D!!! Hela sju fick det bli... lite av ett rekord för att vara på senare år tror jag nästan (om vi nu inte räknar festivaler osv).

Sen kom en flirt på besök... senare ringde en annan... och efter det smsa en tredje ha, ha... förvisso ringde de nog inte för att de var intresserade av giftemål och barn... men, men... det kan ju kvitta... lite attention har ju ingen dött av.

Så nu sitter jag här lite smått illamående men vid gott mod. Får se om jag kan hålla mig ifrån ölen idag.

Ja, här trivs jag ja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar