onsdag 9 maj 2012

Kämpig vecka...

... och det blir nog tyvärr en kämpig månad också.

Det har blivit alldeles för långa dagar på jobb... för mkt som ska vara färdigt NU! som inte är det osv, osv...

Men idag hade jag ett jättebra möte med min chef. Och jo... jag är fortfarande kär i henne. Hon är så cool och bra. En bra förebild helt enkelt. Får jag mer beröm så kanske det dock stiger mig över huvudet. Men det är grymt skönt att höra... och det gör att jag lika glatt kan be om hjälp och säga till när det kommer upp grejer som jag inte förstår. För jo.... där är ju en del. Jag lär mig fortfarande nya saker varje dag. Men det är gött. Tur att alla har tålamod.

Två långdagar till sen håller jag helg... måste försöka få till lite öl som jag har fått extrem smak för också. Jag måste ju passa på.... för mer jobb lär det bli sen... inventeringar osv som jag måste göra... och tyvärr infaller de på mina lediga dagar för att det ska bli smidigt. Ja, ja.... mitt jobb är bäst ändå... så det så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar