torsdag 10 maj 2012

The Cache

Ha, ha, ha.... mitt förflutna sprang just ifatt mig ha, ha, ha. Men på ett roligt sätt.

Jag satt som vanligt och surfade runt på skäggiga killar på min favvo dejtingsida. Plötsligt var där en man som jag tyckte att jag kände igen.

En minut senare hade jag ett mail från mannen i ifråga i min inkorg. Och detta visade sig inte vara vilken man som helst.... det var fd basisten i The Cache ha, ha, ha!!!!

Ja, för er som inte är så insatta i er Ängelholmshistoria så var detta ett band som jag var mer eller mindre besatt av i mina ungdoms år... mest för att jag var löjligt kär i sångaren som jag säkert dejtade i hela två veckor eller något. Men ja... jag var ung.

Men alltså detta mail... såååå roligt... han frågade om jag möjligtvis kom ihåg ett band vid namn The Cahche från sent 90-tal och om jag var sugen på att komma på deras återförening (ironi).

Jag blev helt enkelt tvungen att rota fram mina gamla skrivor och lyssna.... bra slut på den här utmattande dagen. Tack bassisten i The Cahche!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar