måndag 28 maj 2012

Överklass morsa

Guud... jag har blivit kär i ett par Ecco skor. Ett par Biom lite för att var mer exakt. Jag trodde aldrig jag som är så plattfotad skulle kunna ha dem... men så provade jag och mmmm... jag vill ha!!! Det känns som att man går barfota och de skulle vara perfekta promenadskor att ha på väg till jobbet var dag.

Det roliga med Ecco är... ja om man nu inte räknar mina retrosandaler osv... är att man känner sig lite som en överklass morsa när man har sådana skor. Eller överklass kanske var att ta in... medel då.

Men det är väl trots allt tanken... för när vi hade Ecco-möte så gick de faktiskt igenom hur den Ecco-kund som de riktade sig till skulle se ut. Inget white trash här inte he, he...

De sa typ sähär... ett par i medelåldern (läs trettiosex och uppåt) med bra jobb och inkomst, bra utbildning, två barn, hus, bil... de har koll på livet helt enkelt. Och ja... de köper Ecco.

Så hum... kanske jag borde köpa skorna bara för det... för att visa att jag har minsann också koll på livet he, he.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar