lördag 26 maj 2012

Dispans av chefen

Jepps... det fick jag idag... trots lönelördag och allt... men jo, jag har jobbat ganska mycket senaste veckan, hoppat över lediga dagar och idag var jag på plats på jobb redan vid sju för att inventera. Så nu sitter jag hemma och myser.

Eller myser och myser... jag har sjuuuukt störig hosta som inte vill ge med sig. Så länge jag är tyst är den under relativt bra kontroll. Så jag får väl låta bli att snacka. Men jag vet inte hur bra det är att lägga sig i solen. Känns som bakterierna frodas då. Ja, ja...

De var ytterst hjälpsamma idag på Monki dock... jag köpte ju en bikini därifrån i början på maj... men nu när jag skulle prova överdelen så märkte jag att mina tudor hade nog krympt he, he... men de fixade så att jag fick byta. Nice.

Jag har iallafall öppnat upp i lägenheten så att jag får lite sommarkänsla... men nu ska jag nog sova en blund efter en hostnatt. Godnatta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar