torsdag 17 maj 2012

Lagom kyrklig helg

Ja, det borde kanske ha varit idag... men jag valde att ta min dos av kyrkan redan förra helgen.

Ska jag vara ärlig visste jag inte riktigt vad jag gav mig in på... men Elias skulle ju sjunga med "Kyrkis" i Hembygdsparken i söndags. Klart moster Paula skulle komma och kolla liksom. Det hela visade sig dock vara en utomhus gudstjänst ha, ha...

Men det kanske jag behövde efter de här veckorna syndandes med karlar och alkohol he, he...

Elias är givetvis coolast i kören. Sen blev det glass och våffelätning och Eric fick gunga för första gången i sitt liv. Lycklig var han... och Elias var stolt. Elias ville gärna ha sin skinnjacka och Converse precis som moster... men där sa mamma nej he, he... så här har vi honom i mitten i sin randiga toppaluva.

Coolingen i mitten.

Söta bröderna.


Mmm... glass.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar