onsdag 23 maj 2012

Ofrivilligt telefonsex

Ha, ha... vilken morgon. Jag hade tänkt att jag skulle ringa runt lite viktiga samtal och fixa lite och så där när jag hade sovmorgon.

Sagt och gjort så ringde jag upp en nätbutik där jag hade besällt ett par jeans som jag ville byta till en annan storlek. Killen i luren var en aningens förvirrad men jag antar att han endast var anställd för att vara hipp eller något (seriöst... hur kan man jobba på en nätbutik och inte veta hur en retur ska gå till?!? Han föreslog att jag skrev en liten lapp typ ... "Ahhh passar inte, vill pröjsa för en mindre storlek!").

Men... under tiden som han höll på så utspelade sig ett lite roligt scenario. Han var nog fullt omedveten men för mig kändes det som jag var med i någon dålig telefonsexinspelning.

Killen i fråga hade ju problem med sin dator och skulle sätta på "henne". Sen tog det givetvis tid innan den kom igång och då satt han och småmumlade "ja, nu så... nu är jag nästan där.... nu så... nu är jag nära".

Jag fick försöka hålla mig för skratt... men, men... stackare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar