måndag 28 maj 2012

Jag inväntar med spänning...

... effekten av morfin he, he. Men nja... det är inte så farligt som det låter.

Men efter mycket tjat och gnäll så lyckades jag få komma till ännu en doktor för undersökning av min hosta. Det krävdes att jag berättade om mina sömnlösa nätter utan luft och att jag satt och hulkade i en kräkpåse för att de skulle fatta att jo... jag har lite problem med hostan.

Men den här doktorn var både snygg och snäll och gav mig direkt recept på medicin. Tydligen ska man bli lite lullig på den så ja... man kan ju alltid hoppas på ett litet rus så här på förmiddagen. Fast framför allt längtar jag efter att kunna sova. Mmmmm....

Vi får se hur det går. Det är fler sjuklingar på jobb så i värsta fall får jag kanske ändå rycka in. Ja, ja... sånt är det i förkyldningstider.

Druuuugs.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar