söndag 26 augusti 2012

Back to mellanstadiet

Det började med att det var singelmaffian som jobbade lönehelg på jobbet. Jag hade läst något intressant om rundpingis på Debaser och efter lite velande så kom vi fram till att vi kunde gå dit och ta typ en öl och ha en lugn kväll.

Hum... nu blev det inte riktigt så. Jag lyckade svepa en vinare på en timme hemma hos Fridan (ja, man vill ju inte gärna lägga pengar på inträde så då gäller det ju att snabba sig innan tio :P).

Vi har alla tre blivit hooked på den "nya" dejtingappen Badoo... så ja... jag lyckades hooka up med en karl lite casual senare på kvällen. Kul grej.

Och bättre blev det... vi spelade rundpingis, jag hittade en jätteballong (Paula lycklig) och lekte jaga ballongen med nån söt pojk, smyghånglade med en kompis kompis i baren, drack öl och mingalde hej vilt.

Ett tag var jag så i gasen att jag var säker på att min telefon hade blivit stulen... men det visade sig sen att den låg i min bakficka ha, ha, ha.

Jag lyckades träffa en gammal Ängelholms-kompis och blev fast där och stod och snackade fina minnen. Så sjukt roligt. Han var en gentleman och följde mig hela vägen hem till dörren. Mer sånt killar.

Så allt som allt... en vääääldigt rolig och spontan afton. Idag har jag dock mått.... hum, ja... låt oss säga, jag ska aldrig mer dricka dagen innan jobb he, he.

Som på mellanstadiet.... fast med öl.
 
Awww... jag och "Hagberg".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar