torsdag 16 augusti 2012

Ja, jag skulle ju...

... lägga ner det här med dejting. Men alltså ja... nu fick jag ett så sjukt roligt mail att jag nästan skrattar så jag gråter. Jag brukar ju skriva om dåliga dejter och tråkiga mail... så här ska ni få läsa ett roligt:

"Sunda värderingar. Alltså. Alla som var med i Hajk förtjänar att kallas stjärnor och främst då de två taktlösa ungarna bakom staketet i introt. Hoppas av hela mitt hjärta att dom fortsatt rocka.

En sucker för loppisar och har nyss upptäckt Tradera där jag beter mig som en full sjöman. Har fondvägg. A lot more ooohh..Vegetarian (well, äter fisk : / ), men har aldrig testat sushi.

Musik är mitt "älskar att resa" alternativt "jag är en glad kille". Helst och bäst måste det ha minst 10 år på nacken och oftast hamnar jag i nån playlist med en massa postpunk. Men, jag vet egentligen inte. Det är känslan och precis som kärlek (naw) ska det träffa i mellangärdet.

Tycker om plantor (paprika och chili på g just nu och har fått chilibebisar!). Sommar och spontana ölkvällar i parken.!!

Jag brukar (innan jag lärt mig texten på låtar) sitta och tänka ut vad de sjunger, och givetvis hör jag fel och då blir det inte direkt engelska. Vill skriva en bok, lära mig virka och renovera ett litet torp.

SAMMANFATTNING: Alla vägar bär till Rom.
(och jag tycker att kattbjörnar är ganska söta)."


Vad säger ni?!? Jag kanske borde gå ändå?!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar