lördag 11 augusti 2012

Skratta åt eländet

Phu alltså... orka ha ångest... men jo då... den kommer fortfarande då och då. Men idag satte jag mig vid kanalen utanför Weekday och skrattade åt skiten och åt mig själv. Ja, vad mer kan man göra. Jag satt ju där och pustade som en havande kvinna typ.

Vart den kommer ifrån har jag ingen aning om... men hela kroppen går på högvarv. Men sånt är det... bara att leva med antar jag. Och så ska jag hålla mig låååångt ifrån alkoholen ett tag.

Idag ska jag kolla på Kent men är inte alls pepp. Såg dock affischerna på stan och kom att tänka på när jag var ung och lite nördigare och drog ner alla Kent affischer på stan och satte upp hemma ha, ha. Det var tider det och Hagnesta Hill turnén om jag inte minns helt fel. Idag lät jag dem sitta kvar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar