fredag 10 augusti 2012

Mitt hem är min borg

Ja, att jag är lite halvknasig vet de flesta... men att jag har svårt för förändringar förstår nog inte alla. Nu är ju tex toalettstolen på jobbet fixad men... nu känns det ju jättekonstigt...

Samma sak var det med min toalettdörr här hemma som knarrade tills jag fick den smord...men ish... då var det som att det var något som inte stämde i lägenheten sen ha, ha, ha.... Asperger light jepp...

Men ooooo... jag har ju helt glömt att berätta. Jag gick ju helt över mina egna gränser här om dagen. Jag hade inte bara besök här hemma... utan till och med övernattningsbesök (detta händer ca en gång vartannat år he, he)... hör och häpna (och nej detta är inte försök till nåt tufft skryt om att jag kan få med mig karlar hem)!!!

Det hela gick ju till och med bra. Visserligen sov jag på soffan he, he.... men en sak i taget. Jag är mycket nöjd... även Paula kan göra förändringar... så... det tar sig... än finns det hopp!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar