onsdag 1 augusti 2012

Idag på jobbet...

... så möttes jag inte av ett "Hej!" från min kollega utan av "Är du bakfull så är det dags att skärpa till sig!" ha, ha... detta var dock i all välmening då min chef hade kommit förbi på hemligt besök. Nu var jag ju inte bakfull... men det var roligt ändå.

Vi disskuterade dock senare varför vårt "Apotek"... ja därifrån vi beställer alla våra förnödenheter till butiken... enbart har Alvedon osv och inte Resorb. Borde man skicka in ett förslag?!? Nja... det är ju bara sommar en gång om året.

Men imorgon blir det gille och gallej på Debaser med (nästan) hela gänget. Det ska bli trivsligt...

Klipptid är även inbokat (oooo vad intressant tänker ni nu) men jag ska se till att skriva ett lååångt inlägg om hur jag hatar att klippa mig. Jag tror helt ärligt att jag ALDRIG har blivit nöjd. Tjejen som verkligen älskar förändringar he, he.... or not.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar