söndag 5 augusti 2012

Nej, nu får det banne mig...

... vara slutdejtat för den här sommaren. Om inte annat för att jag ska få lite sömn om nätterna på helgerna och slippa "trevliga" tio i tre samtal och sms. Jag blir så trött...

Jag drömmer om att iallafall EN grabb kanske någon gång framöver säger att jo men den där Paula är ju faktiskt trevlig att hänga med också... och hade hört av sig även vid nyktert tillstånd. Och jag struntar i om han är hipp eller snygg.

Okej... jag ska inte klaga FÖR mycket... jag var ju trots allt ute med en karl igår som inte riktigt faller in i mallen... så han behöver ju inte ta åt sig... men annars. Okej... flickor har också behov (och jag gillar att flirta)... men inte av 78345 oanständiga förslag.

Bitter... jepps. He, he... men det är nog bara för att det är söndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar