söndag 17 november 2013

Ååå vilken...

... härlig dag. Det gjorde susen för stress-Paula att stanna på hemmaplan i helgen. Jag jobbade igår och Fredrik var i Köpenhamn på julmarknad på Tivoli (jag är inte alls avis... grrr). Så vi avslutade kvällen med en falafel och jag drack vin.

Fredrik var trött och gick och la sig medans jag sippade vin och kollade på One day och blev lite lagom sentimental. Så jo... han fick några extra hårda kramar när jag skulle lägga mig.

Hur som... i morse åt vi frukost på Café Kungsgatan. VÅFFLOR!!! Efter det blev det lite shopping och loppis. Sen kom solen fram och då bara måste man ju ta en öl på möllan om man ändå är i närheten. En eftermiddagslur hanns med innan mannen tog tåget hem. Och nu har jag ätit gooood thaimat.

Jepp... det var helgens aktiviteter i ord och bild he , he.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar